ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه از زانیار خسروی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Xaniar Khosravi Called Ama Delam Vasat Tang mishe

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه Xaniar Ama Delam Vasat Tang Mishe

ترانه و آهنگ : زانیار خسروی تنظیم میکس و مستر : سیروان خسروی

دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه

حرفای در گوشی اون همه بازی ها و خنده ها رو یادته

ساعتا خیره به هم فقط فکر به آینده رو یادته

چی بود و چی شد کی باختو کی برد

همه چیو خراب کردی سر حرفای پوچ و بی خود

تو ….. چه راحت بد شدی از کنارم رد شدی

تو .. دیگه عاشق نستی اون ادم سابق نیستی

اما دلم واست تنگ میشه

آره بازم دلم تنگ میشه

با اینکه هیچی نیست مثل همیشه

با اینکه دیگه نیستم من پیشت

اما دلم واست تنگ میشه

دلم تنگ میشه

ههه ههههی

یخ زد اون عشقی که ببین ما بود

پر زد خوشبتی از رو شونه هامون

قلبت سیاه عمرم تباه شد

عشقت سراب شد حالم خراب شد

تو …. تویه بی راهه رفتی سمتی که اشتباه رفتی

تو .. دیگه کشتی فردامو گرفتی ازم دنیامو

اما دلم واست تنگ میشه

آره بازم دلم تنگ میشه

با اینکه هیچی نیست مثل همیشه

با اینکه دیگه نیستم من پیشت

اما دلم واست تنگ میشه

دلم تنگ میشه

ههه ههههی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ اما دلم واست تنگ میشه از زانیار خسروی

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود باکس
  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی