ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فدای تو چشام از امین حبیبی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام فدای تو چشام از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Amin Habibi Called Fadaye To Chesham

آرشیو سخاموزیک

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی

دانلود آهنگ فدای تو چشمام از امین حبیبی Amin Habibi Called Negaranam

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: امین حبیبی

دانلود آهنگ فدای تو چشام با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امین حبیبی فدای تو چشام
دارم دق میکنم تحمل ندارم

دیگه خسته شدم دارم کم میارم

دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم

همش فکرِ توام همش بیقرارم

دیگه اشکی برام نمونده که بخوام

برات گریه کنم فدای تو چشام

دلم داره واسه تو پرپر میزنه

تو رفتی و هنوز خیالت با منِ

بدونِ تو کجا برم ، کنارِ کی بشینم!

تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم

تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده

به کی بگم ؟یکم نازم کنه! که بِم نخنده!

بدونِ تو با کی حرف بزنم دردت به جونم

تو این دنیا به عشقِ کی ؟ به شوقِ کی بمونم؟!

به جونِ چشمات از تمومه این، زندگی سیرم

توکه نیستی همش آرزو میکنم بمیرم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین حبیبی بنام فدای تو چشام با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ فدای تو چشام از امین حبیبی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی