ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پرپر زدم برات از حسین توکلی با لینک مستقیم

Download New Music Hossein Tavakoli Par Par Zadam Barat

دانلود آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه
متن آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

آخه چرا فرق میکنه حال دلم پیش تو
بمون و دیوونگی نکن جون من جایی نرو
انگاری یه گوله نمک داری رو گونه هات
میگردم دور خود تو همه دیوونگیات
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
عشق به دیوونگیاشه

دست من نیست با اون چشماش شد این دلم عاشق و شیدا
عطر موهات کرده غوغا میره دلم کنده شه از جا
مگه میشه یکی این همه زیبا
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین توکلی بنام پرپر زدم برات با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی