ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دلبر داشتی از مهدی یغمایی با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Yaghmaei Delbar Dashti
دانلود آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی

دانلود آهنگ دلبر داشتی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
سخت دل دادی بما و ساده دل برداشتی
دل بریدن هات حکمت داشت دل برداشتی
از دل من تا لب تو راه چندانی نبود
من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی
دلبر داشتی
متن آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی
سخت دل دادی بما و ساده دل برداشتی
دل بریدن هات حکمت داشت دل برداشتی
از دل من تا لب تو راه چندانی نبود
من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی
دلبر داشتی
حیف از آن حرفی که من یک عمر در دل داشتم
آه از آن اندیشه هایی که تو در سر داشتی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یغمایی بنام دلبر داشتی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی