ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ گل قرمز از فرزاد فرخ با لینک مستقیم

Download New Music Farzad Farokh Gole Ghermez
دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل قرمز

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: فرزاد فرخ
دانلود آهنگ گل قرمز با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
متن آهنگ فرزاد فرخ گل قرمز

چشمان مستت منو دیوانه کرد این دل عاشق شد منو ویرانه کرد
آغوش گرمت بوی عطرت با قلب خستم دل به بستم
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ گل قرمز با لینک مستقیم

دست مرا تو بگیر و به من قول بده دیوانه و مجنون توام به همه پز بده
من تورو خواهم هر طور به هر حالتی به من عاشق سرمست گل قرمز بده
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرزاد فرخ بنام گل قرمز با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل قرمز

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی