ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ یه خواهش از فرزاد فرزین با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Farzad Farzin Ye Khahesh

دانلود آهنگ فرزاد فرزین یه خواهش

دانلود آهنگ یه خواهش با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

متن آهنگ فرزاد فرزین یه خواهش

با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای
با موهایی که تو داری موج خوش رقصی دریا رو نمیخوای
باد مست تو موهات غرق رویا
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

میترسم از خودم از بس عاشق شدم
دور تو گشتن من برام طوافه
دریای خالیِ این چشما عالیه
پیش چشمای تو کارم اعترافه
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پسِ موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین بنام یه خواهش با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ فرزاد فرزین یه خواهش


دانلود آهنگ های فرزاد فرزین

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی