ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بی طاقتی از احمد سعیدی با لینک مستقیم

Download New Music Ahmad Saeedi Bi Taghati

دانلود آهنگ احمد سعیدی بی طاقتی

دانلود آهنگ بی طاقتی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
کی میفهمه حالتو وقتی نیستم برعکس تو رو حرفام وایمیستیم
پر شدم از بی طاقتی تحمل دوریت کار من نیست جای تو هیچ وقت کنار من نیست
فکرت کجاست که راحتی
متن آهنگ احمد سعیدی بی طاقتی

نزاشتی خستگی از تنم در بره منو تحمل این همه خاطره
درد و دلایی که موند تو وجود من بغیر خواستنت چی میخواستم ازت
کی میفهمه حالتو وقتی نیستم برعکس تو رو حرفام وایمیستیم
پر شدم از بی طاقتی تحمل دوریت کار من نیست جای تو هیچ وقت کنار من نیست
فکرت کجاست که راحتی

شاید یه روز برگردی فکر کنی دلتنگی فکرم پیشت گیره
شاید یه روز برگردی که خیلی دیره
شاید یه روز برگردی فکر کنی دلتنگی فکرم پیشت گیره
شاید یه روز برگردی که خیلی دیره
کی میفهمه حالتو وقتی نیستم برعکس تو رو حرفام وایمیستیم
پر شدم از بی طاقتی تحمل دوریت کار من نیست جای تو هیچ وقت کنار من نیست
فکرت کجاست که راحتی

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی بنام بی طاقتی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ احمد سعیدی بی طاقتی

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی