ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ هوای تو از مهدی احمدوند با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Ahmadvand Havaye To
بزودی از رسانه سخاموزیک
تیزر این ترانه برای دانلود قرار داده شد
دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای تو
ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: مهدی احمدوند
هوای تو به سرم زده هوای تو
برای تو همه چیم دیگه برای تو
سختش نکن شرایطو نگو منفیِ جواب تو
شبا به تو فکر میکنم شبا به تو
بگو مال منه تمام تو فکر میکنم تنها به تو
متن آهنگ مهدی احمدوند هوای تو
هوای تو به سرم زده هوای تو
برای تو همه چیم دیگه برای تو
سختش نکن شرایطو نگو منفیِ جواب تو
شبا به تو فکر میکنم شبا به تو
بگو مال منه تمام تو فکر میکنم تنها به تو
حتی اگه بره تو چاه دل من با طناب تو
نگو نگو نه نگو نمیشه با تو
برای من یه رویاست هنوزم عشق با تو
به دلم به دلم عشقت افتاد
دو دفعه فال گرفتم دو دفعه اسمت افتاد
دلِ من برای تو میکوبه
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند بنام هوای تو با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای تو

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی