ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پیانیست از رضا یزدانی با لینک مستقیم

Download New Music Reza Yazdani Pianist

دانلود آهنگ رضا یزدانی پیانیست
ترانه: مهدی ایوبی, موزیک: رضا یزدانی, تنظیم: محمد خرمی نژاد
دانلود آهنگ پیانیست با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 
روزای سختی پیش رومونه من با تو اما مرد این راهم
تو قاب دوربینم بمونم شب من عاشق فیلم های کوتاهم
از پشت سر چشم هاتو میگیرم تا گرمی دستامو بشناسی
جز قلبی که دور از تو وایمیسته چی مونده از این مرد احساسی
متن آهنگ رضا یزدانی پیانیست

رویا به رویا زندگی کردم تو خوابهای بی سرانجامت
تا هر کجا بهم بگی همراتم تا هرکجا که بگی میخوامت
دنیا به غیر از خنده های تو حرفی نداره واسه گفتن
سر به هوا که میشی میفهمم چرا هواپیماها میوفتن
روزای سختی پیش رومونه من با تو اما مرد این راهم
تو قاب دوربینم بمونم شب من عاشق فیلم های کوتاهم
از پشت سر چشم هاتو میگیرم تا گرمی دستامو بشناسی
جز قلبی که دور از تو وایمیسته چی مونده از این مرد احساسی
دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی پیانیست با لینک مستقیم

من بغضی ام که با غم و غصش تو موج لبخند تو گم میشه
تو پشت میز من نمیشینی من کافه ایم که پلم میشه
تو شاید آسون بگذری اما من ول کن این ماجرا نیستم
با اینکه موسیقی نمیدونم با لمس انگشتات پیانیستم
رویا به رویا زندگی کردم تو خوابهای بی سرانجامت
تا هر کجا بهم بگی همراتم تا هرکجا که بگی میخوامت
دنیا به غیر از خنده های تو حرفی نداره واسه گفتن
سر به هوا که میشی میفهمم چرا هواپیماها میوفتن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا یزدانی بنام پیانیست با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ رضا یزدانی پیانیست
دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی