ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دیوانه شهر از حمید هیراد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیوانه شهر
Download New Music Hamid Hiraad Divaneye Shahr
دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
دانلود آهنگ دیوانه شهر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
متن آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من

دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
دانلود همه آهنگ های حمید هیراد

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی