ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ زیبای خواب آلود از سینا سرلک با لینک مستقیم

Download New Music Sina Sarlak Zibaye Khab Alood
دانلود آهنگ سینا سرلک زیبای خواب آلود
ترانه: افشین مقدم, موزیک: علیرضا افکاری, تنظیم: سعید زمانی

متن آهنگ سینا سرلک زیبای خواب آلود

امون از چشم های تو از این زیبای خواب آلود ندیدن کی تورو میخواست ندیدن عاشقت کی بود
تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنی دردو نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یه مردو
توی موهات غرقم کن تو این امواج طوفانی من از تو عشق میخوام و نوازش های طولانی
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من
دانلود آهنگ جدید سینا سرلک زیبای خواب آلود با لینک مستقیم

تورو جای همه میخوام تورو جای همه دارم شاید واسه همینه که من از تو واهمه دارم
من از تو واهمه دارم من از تو واهمه دارم …
تو از یک پنجره میری تمام منظره میره ما از هم خاطره داریم مگه این خاطره میره
مگه این خاطره میره مگه این خاطره میره …
تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنی دردو نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یه مردو
توی موهات غرقم کن تو این امواج طوفانی من از تو عشق میخوام و نوازش های طولانی
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من

دانلود آهنگ سینا سرلک زیبای خواب آلود
دانلود همه آهنگ های سینا سرلک

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی