ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بارون من باش از علی ارشدی با لینک مستقیم

Download New Music Ali Arshadi Baroone Man Bash
دانلود آهنگ علی ارشدی بارون من باش

هرچی دارمو میدم باهام بمونی هرچی میخوای رو چشام فقط با من باش
اون که دوست داره تورو از ته قلبش قول میده تا آخرش باشه رو حرفاش
هرچی دارمو میدم باهام بمونی با تو خوشبختی هوای منو داره
صورتت با خنده بیشتر میدرخشه خنده هات عشقو به خونمون میاره
بارون من باش تو جون من باش اخ نکن برامو مهربون من باش
هوای من شو صدای من شو تویی که عشق خوبمی فقط فقط تو

وقتی که دلت میگیره دست و دلم میلرزه داشتن تو عزیز من یه خوشبختی محضه
حسی که با تو دارم اینکه واست بی قرارم برای من قد تموم زندگیم می ارزه
بارون من باش تو جون من باش اخ نکن برامو مهربون من باش
هوای من شو صدای من شو تویی که عشق خوبمی فقط فقط تو
دانلود آهنگ علی ارشدی بارون من باش

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی