ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شبت بخیر از امو باند با لینک مستقیم

Download Ahange Emo Band Shabet Bekheyr

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام شبت بخیر Emo Band Shabet Bekheyr

تکست آهنگ شبت بخیر امو باند
شبت بخیر توو این شبا که نیستم بخواب با فکر اون من با چشم خیسم تموم شبهام صبح میشن به یاد تو میدونم حتی حال من مهم نیست واسه تو شبت بخیر ببند چشاتو آروم میدونم بعد من خوشحالی با اون نه حتی یاد من رد نمیشه از سرت یه وقتی من بودم توو آرزومی هر شبت خیلی وقت بود که نداشتمت تو رو خیلی وقت بود میخواستی بهم بگی برو رفتم تا کار تو راحت بشه نفهمیدی دلم از دوریت چی میکشه یکی شبا بیداره به یاد تو وقتی میخوابی همه شبو سر میکنه با تنهایی و بیتابی واست مهم نبود خوب میدونم اینو گرفتی از من تموم زندگیمو توو فکر من همش جلو چشای من بودی نمیدونستم میبری از من به این زودی واست مهم نبود خوب میدونم اینو گرفتی از من تموم زندگیمو شبت بخیر توو این شبا که نیستم بخواب با فکر اون من با چشم خیسم تموم شبهام صبح میشن به یاد تو میدونم حتی حال من مهم نیست واسه تو شبت بخیر ببند چشاتو آروم میدونم بعد من خوشحالی با اون نه حتی یاد من رد نمیشه از سرت یه وقتی من بودم توو آرزومی هر شبت ++++++++ دیگه نیستم رفتم که برنگردم با گریه هام فقط خدا رو خسته کردم میدونم یاد من رد نمیشه از سرت یه وقتی من بودم توو آرزوی هر شبت شبت بخیر چشماتو ببند من که خیسه چشمام تو پیش اون بخند میدونم حتی اسمم نمونده به یاد تو نبودنم نداره فرقیم به حال تو

دانلود آهنگ امو باند شبت بخیر

دانلود آهنگ های امو باند


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی