ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ به موقع رسیدی از عماد طالب زاده با لینک مستقیم

Download Ahange Emad Talebzadeh Be Moghe Residi

 دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام به موقع رسیدی Emad Talebzadeh Called Be Moghe Residi

تکست آهنگ به موقع رسیدی عماد طالب زاده 
به موقع رسیدی درست لحظه ای که نداشتم امیدی نه انگیزه ای بود نه احساس خوبی به موقع رسیدی نبودی ببینی روزای جدایی چجوری شکستم زمانی که گفتم تو از من گذشتی رو زانو نشستم نه دیگه نمیتونم بدون تو باشم بمون اگه بازم بری دلش میگیره آسمون واسه یه بار شده تو قدر عشقمو بدون نه دیگه نمونده طاقت یه لحظه اضطراب شبای تلخ و خاطرات و گریه قبل خواب دوباره سقف آرزوی من بشه خراب به هم برمیگردیم یه روزی دوباره دلم عاشقت بود با اینکه میدیدم امیدی نداره همیشه تو بارون به یادت شکستم با یاد تو بودم کسی رو شبیهت میدیدم میمردم میلرزید وجودم نه دیگه نمیتونم بدون تو باشم بمون اگه بازم بری دلش میگیره آسمون واسه یه بار شده تو قدر عشقمو بدون نه دیگه نمونده طاقت یه لحظه اضطراب شبای تلخ و خاطرات و گریه قبل خواب دوباره سقف آرزوی من بشه خراب

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به موقع رسیدی

دانلود آهنگ های عماد طالب زاده


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی