ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ به شونه های کی تکیه کنم از فاتح نورایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Fateh Nooraee-Be Shunehaye Ki Tekye Konam

Lyrics : Nazanin Zolghadr – Behzad Lak – Arrangement : Fateh Nooraee – Music : Fateh Nooraee

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام به شونه های کی تکیه کنم Fateh Nooraee Be Shunehaye Ki Tekye Konam


متن آهنگ فاتح نورایی به شونه های کی تکیه کنم

من تو حرفام نفسم عشقم گلم جایی نداشت دلم هیچ حسی بجز احساس تنهایی نداشت راه دلتنگی من به هیچ خیابون نمیخورد من قیافم به قدم زدن تو بارون نمیخورد به غرورم برمیخورد واسه کسی گریه گنم من چهار شونه به شونه های کی تکیه کنم خاطره نداشتم از صدای موسیقی و عصر کوچه ها رو نمیگشتم توی برف بدون چتر تا یه روز تو اومدی تو زندگیم عوض شدم به خودم تا اومدم با تو همنفس شدم زندگیم حالا دیگه فقط به تو بستگی داشت مگه میشد با تو سر کردو بازم خستگی داشت +++++++++++ نمیدونم که چی شد یه دفعه منطقی شدی گفتی که از اولم نباید عاشق میشدی گفتی که آخر راهه ما از همدیگه سواست گفتی دستای منو تو خیلی وقته که جداست فکر میکردم حرفاتو خوب پس میگیری خیلی زود تو که دوست داری منو منی که چشمای تو بود به خیالم نرسید هیچ موقع تنهام بزاری حتی تو خوابم نمیدیدم یه روز بخوای بری میگفتی هیچکی ما رو نمیتونه جدا کنه حالا میگی هر کسی میتونه اشتباه کنه همه کاری کردمو تصمیم تو عوض نشد اما توی قلب من تصویر تو عوض نشد

دانلود آهنگ های فاتح نورایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فاتح نورایی بنام به شونه های کی تکیه کنم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی