ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بجز تو از حمید طالب زاده با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hamid Talebzadeh-Bejoz To

ترانه: سمانه بابایی ؛ آهنگسازی: داریوش اقدامی ؛ تنظیم, میکس و مستر: میلاد هاشمی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام بجز تو Hamid Talebzadeh Called Bejoz To


متن آهنگ حمید طالب زاده بجز تو 

بجز تو کسی رو ندارم نگاهت برام مثل خونه بجز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه نزار تا غرورم بریزه نزار تا خونه از هم بپاشه بجز تو کسی ندارم مثه تو دوستم داشته باشه تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی +++++++++ بجز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره می پوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میزارم چقدر خوبه میدونی اینو بجز تو من کسی رو ندارم تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی ++++++++++ تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

دانلود آهنگ های حمید طالب زاده از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید طالب زاده بنام بجز تو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی