ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بازنده از سامان جلیلی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Saman Jalili-Bazande

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بازنده Saman Jalili Bazandeh


متن آهنگ سامان جلیلی بازنده

خدا رو چه دیدی شاید عاشقم شد شاید بعد یک عمر عزیز دلم شد شاید عشقو فهمید توو این ناامیدی شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی دلم عاشقت بود و انگار ندیدی به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی چجوری دلت اومده ساده رد شی دلت با کی بوده که می تونی بد شی چرا از علاقه م به تو کم نمیشه پر از خاطرات تو می شم همیشه به غیر تو از هر کی دل کنده بودم من از اول بازی بازنده بودم خدا رو چه دیدی شاید دل به من داد شاید هم یه روزی به یاد من افتاد شاید باورم کرد توو این نا امیدی شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی دلم عاشقت بود و انگار ندیدی به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی چجوری دلت اومده ساده رد شی دلت با کی بوده که می تونی بد شی چرا از علاقه م به تو کم نمیشه پر از خاطرات تو می شم همیشه به غیر تو از هر کی دل کنده بودم من از اول بازی بازنده بودم

دانلود آهنگ های سامان جلیلی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی بنام بازنده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی