ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ دیگه بسه از مهدی شکوهی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mehdi Shokoohi-Dige Base

Lyrics : Mehrzad Amirkhani – Arrangement : Armic

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام دیگه بسه Mehdi Shokoohi Dige Base


متن آهنگ مهدی شکوهی دیگه بسه

حالم این شبا مثل هر شب خیلی بده دلشسکتنو یاد من نده دل بریدیو میشکنم بعد از این دل میبندم میخورم زمین حالم بده دیگه بسه دیگه بسه دیگه بسه وقت رفتن زود میرسه زود دیر میشه یه نفسه تو این زندگی تو بردی من مردم خیلی وقته کم آوردم حالم بده دیگه بسه دیگه بسه دیگه بسه عمر آدم زود میگذره زود دیر میشه یه نفسه تو این زندگی تو بردی من مردم خیلی وقته که کم آوردم ++++++++ من میمونمو یه بغل خاطره که از پیش چشام میگذره توی عشق سردو بی صدا حبسم هیچ کسی ازم دل نمیبره حالم بده دیگه بسه دیگه بسه دیگه بسه وقت رفتن زود میرسه زود دیر میشه یه نفسه تو این زندگی تو بردی من مردم خیلی وقته که کم آوردم حالم بده دیگه بسه دیگه بسه دیگه بسه عمر آدم زود میگذره زود دیر میشه یه نفسه تو این زندگی تو بردی من مردم خیلی وقته که کم آوردم

دانلود آهنگ های مهدی شکوهی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی شکوهی بنام دیگه بسه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی