ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ زندگیمی از امیر مسعود با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Amir Masoud-Zendegimi

ترانه و آهنگسازی: ویترین ؛ تنظیم: امیر مسعود

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام زندگیمی Amir Masoud Called Zendegimi


متن آهنگ امیر مسعود زندگیمی

اینکه اینقد روبرام یکی رو دارم خوبه باهام همه دنیایی برام حست بهم خالصه کم نذاشتی هیچ وقت برام تو این رابطه من چشام مثه اولاش دنبالته همون روز اولی که دیدمش دل میگه بهتر از این نیستش دیگه قلبم پیشت مونده گیره گیره کار از کار گذشت دیگه گیره گیره تو دیگه مال منی اصلا دیگه حرفشم نزن پیش کس دیگه حرف بزن با این دل تیکه تیکه دلم واسه میره عشق من تو خوده آرزومی همه چی تمومی میشه تا همیشه دنیام بمونی اینکه اینقد روبرام یکی رو دارم خوبه باهام همه دنیایی برام حست بهم خالصه کم نذاشتی هیچ وقت برام تو این رابطه من چشام مثه اولاش دنبالته +++++++ دنبال یه بهوونه‌ام بگم دوست دارم بگم تو بهترین زندگیمی تو منو شبیه خودت کردی کمه بگم ازت هرچی حست میکنم تپش به تپش زندگیمی زندگیمی زندگیمی هیچکی واسه من عین تو نیست اینکه اینقد روبرام یکی رو دارم خوبه باهام همه دنیایی برام حست بهم خالصه کم نذاشتی هیچ وقت برام تو این رابطه من چشام مثه اولاش دنبالته

دانلود آهنگ های امیر مسعود از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر مسعود بنام زندگیمی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی