ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ رو به راه از ادی عطار با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Eddie Attar-Rooberah

دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام رو به راه Eddie Attar Rooberah


متن آهنگ ادی عطار رو به راه

به غیر از تو هر احساسی منو ترسوند منو سوزوند کی مثل تو دوستم داشته کی غیر از تو واسه من موند دوست دارم حرفاتو وقتی از همه خستم خوشبختم از وقتی به تو اینجوری وابستم اینجا باش تا وقتی هستی دلم آرومه بعد از این هرجایی همیشه پشت تو هستم دیدن داره حال نگاهم بس که با تو من رو به راهم سر میره عشق از لحن حرفات هیچ ترسی نیست دیگه تو دنیام ++++++++ به غیر از تو هر احساسی منو ترسوند منو سوزوند کی مثل تو دوسم داشته کی غیر از تو واسه من موند دوست دارم حرفاتو وقتی از همه خستم خوشبختم از وقتی به تو اینجوری وابستم اینجا باش تا وقتی هستی دلم آرومه بعد از این هرجایی همیشه پست تو هستم دیدن داره حال نگاهم بس که با تو من رو به راهم سر میره عشق از لحن حرفات هیچ ترسی نیست دیگه تو دنیام دیدن داره حال نگاهم بس که با تو من رو به راهم سر میره عشق از لحن حرفات هیچ ترسی نیست دیگه تو دنیام

دانلود آهنگ های ادی عطار از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ادی عطار بنام رو به راه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی