ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بغض از میلاد بابایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Milad Babaei-Boghz

تنظیم : میلاد بابایی – موزیک: برگرفته از یه موزیک ترکی استانبولی – میکس و مسترینگ: علی تیرداد

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بغض Milad Babaei Boghz


متن آهنگ میلاد بابایی بغض

میمرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره میمیرم بعد تو دیرو زود نداره چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو پشت هم میبازم اونقدر سنگی که از تو بت میسازم میلرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم میلرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم +++++++++++ میشکنه بغض تو بعد تو باز منو قلب دل خستمو بی تو دیدن همه تو یجمع اشکمو فکر نکن میتونم اونقدر دیوونم نمیشه میدونم بگو راهش چیه تورو برگردونم میلرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم میلرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم +++++ میلرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

دانلود آهنگ های میلاد بابایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد بابایی بنام بغض با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی