ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ با تو یه حالی میشم از اشکمهر با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ashkmehr-Bato Ye Haali Misham

دانلود آهنگ جدید اشکمهر به نام با تو یه حالی میشم Ashkmehr Bato Ye Haali Misham


متن آهنگ اشکمهر با تو یه حالی میشم 

تو با یه موج مثبت داری به سرعت راحت میای سمت دل من تو رو می خوام بیش از حد نه صفری نه صد بدجوری تو میچسبی به دل من من یه حالی میشم وقتی هستی پیشم نمیشم خسته از زندگی پیش تو من یه حالی میشم تا میشینی پیشم منو گرم می کنه بدجوری آتیش تو +++++++ تا وقتی تو رو دارم کاری به کارم دیگه نداره غم دنیا وقتی هستی کنارم دنیا رو دارم دیگه اینو همه می دونن همه دنیا من یه حالی میشم وقتی هستی پیشم نمیشم خسته از زندگی پیش تو من یه حالی میشم تا میشینی پیشم منو گرم می کنه بدجوری آتیش تو من یه حالی میشم وقتی هستی پیشم نمیشم خسته از زندگی پیش تو من یه حالی میشم تا میشینی پیشم منو گرم می کنه بدجوری آتیش تو من یه حالی میشم

دانلود آهنگ های اشکمهر از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای اشکمهر بنام با تو یه حالی میشم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی