ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ به فکر توام از مهرداد پاشایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mehrdad Pashaei-Be Fekre Toam

ترانه: شهرام جلیلی ؛ آهنگسازی و تنظیم: خشایار لزومی ؛ میکس و مستر: ایمان احمدزاده

دانلود آهنگ جدید مهرداد پاشایی به نام به فکر توام Mehrdad Pashaei Called Be Fekre Toam


متن آهنگ مهرداد پاشایی به فکر توام

همیشه عاشقت بودم خودت هم اینو میدونی که بعد از این همه دوری به فکر توام نمیدونم که از قلبت چجوری شد که افتادم چی شد که واسه ی چشمات غریبه شدم نمیشه باورم این که نباشی سهم من از عشق که باید خو بگیرم من با درد خودم عشقت حالو روز منو عوض کردم دوباره به زندگیم برگرد گونه هامو رفتنت تر کرد دردم داره بی تو ابدی میشه انتظار من پشت شیشه دنیای من غرق آتیشه +++++++ هوای گریه های من مریض ابر چشماته تمومه بی قراری هام برای تو بود کجای زندگی از تو جدا بودم که تصمیم بریا زندگیمون شد عذابه سکوت هنوزم جای خالیه تو و آرامش محضت کشونده آرزوهامو تا مرز سقوط عشقت حالو روز منو عوض کردم دوباره به زندگیم برگرد گونه هامو رفتنت تر کرد دردم داره بی تو ابدی میشه انتظار من پشت شیشه دنیای من غرق آتیشه

دانلود آهنگ های مهرداد پاشایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهرداد پاشایی بنام به فکر توام با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی