ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ پیرهن از بنیامین بهادری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Benyamin Bahadori-Pirhan

ترانه: فرید احمدی ؛ آهنگسازی: بنیامین بهادری ؛ تنظیم: امیر قدیانی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام پیرهن Music Benyamin Bahadori Pirhan


متن آهنگ بنیامین بهادری پیرهن

تو بی کس نیستی اما دلم میخواد کست باشم اجازه بده خب دلواپست باشم آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود حواست نبود که به من حواست نبود اگه زیادیم واسه تو عادیم خودم میرم پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفی عاشقی از کسی دلم نمیخواد من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفی عاشقی از کسی دلم نمیخواد دلم معجزه چشماتو میخواست به هرچی دل ببندی میره از دست آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفی عاشقی از کسی دلم نمیخواد من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفی عاشقی از کسی دلم نمیخواد

دانلود آهنگ های بنیامین بهادری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری بنام پیرهن با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی