ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ شک نکن از احمد سعیدی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ahmad Saeedi-Shak Nakon

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام شک نکن Ahmad Saeedi Called Shak Nakon


متن آهنگ احمد سعیدی شک نکن 

شک نکن به عشق من دلتو بدش به من حسه هیشکی مثل ما نیست اگه شک داری به من اینو ثابت میکنم انتخابت اشتباه نیست آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت +++++++++ تو هر شرایطی هواتو دارم واسه رابطمون کم نمیزارم این اعترافمه حتی یه لحظه به اینکه بهترینی شک ندارم تو هر شرایطی هواتو دارم واسه رابطمون کم نمیزارم این اعترافمه حتی یه لحظه به اینکه بهترینی شک ندارم آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت +++++++++ شک نکن به عشق من دلتو بدش به من حسه هیشکی مثل ما نیست اگه شک داری به من اینو ثابت میکنم انتخابت اشتباه نیست آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هرجور باشی میخوامت

دانلود آهنگ های احمد سعیدی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی بنام شک نکن با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی