ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ دوباره عاشقت شدم از موزیک افشار با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Music Afshar-Dobare Asheghet Shodam

دانلود آهنگ جدید موزیک افشار به نام دوباره عاشقت شدم Music Afshar Dobare Asheghet Shodam


متن آهنگ موزیک افشار دوباره عاشقت شدم دوباره عاشقت شدم دوباره دوباره این دلم یه بی قراره میخوام تکرار کنم عشقمی دوباره باز دوباره باز دوباره چشام پر از هوای انتظاره به شوق دیدنت میخواد بباره دوباره برگشتی به من عزیزم دوباره باز دوباره باز دوباره دوباره دوباره ببین دلم چه بی قراره دوباره دوباره دلم هوای عشقو داره ++++++ دوباره منو تو یاد عشق انداختی دونبال منو تو میگرده خوشبختی دوباره عاشقی توی چشامون پیداست دوباره توییو منمو یه عالم احساس دوباره توییو منمو یه عالم احساس دوباره دوباره ببین دلم چه بی قراره دوباره دوباره دلم هوای عشقو داره

دانلود آهنگ های موزیک افشار از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای موزیک افشار بنام دوباره عاشقت شدم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی