ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ صبوری از روزبه نعمت الهی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Roozbeh Nematollahi-Saburi

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام صبوری Roozbeh Nematollahi Saburi


متن آهنگ روزبه نعمت الهی صبوری

من این صبرو مدیون لبخندتم چی میخوام تا رویای تو با منه چشاتو تو دنیای سردم نبند که آینده تو چشم تو روشنه نشونم بده میشه وقتی بخوای تو برف زمستونیم کار کنم تو این روزها زندگی ساده نیست تو باعث شدی من تحمل کنم تو باعث شدی من تحمل کنم تو باعث شدی من تحمل کنم +++++++++ تو هستی نمیترسم از بی کسی نمیترسم از بازی سرنوشت نمیبینمت اما حس میکنم کنارم قدم میزنی تا بهشت به من یاد میدی صبوری کنم نمیزاری از زندگی خسته شم با این که هوای جهان خوب نیست به عشق تو دارم نفس میکشم آی خدایا ای خدایا ای خدایا خدایا آی خدایا آی خدایا آی خدایا آی خدایا

دانلود آهنگ های روزبه نعمت الهی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای روزبه نعمت الهی بنام صبوری با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی