ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ ترس از سیامک عباسی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Siamak Abbasi-Tars

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام ترس Siamak Abbasi Khoshbakhtit Arezomeh


متن آهنگ سیامک عباسی ترس

اگه میفهممو هیچی نمیگم اگه گیجم توی دنیای دیگم اگه میلرزه دستم پشت فنجون اگه مخفی شدم از اینو از اون همش حس میکنم از دست میری میترسم دیگه دستامو نگیری همش حس میکنم از دست میری میترسم دیگه دستامو نگیری نگیری ++++++++++ اگه تنها رفیقم غصه هامه اگه حس غریبی تو صدامه اگه آرومو ساکت سر به زیرم اگه از این اتاق بیرون نمیرم همش حس میکنم از دست میری میترسم دیگه دستامو نگیری همش حس میکنم از دست میری میترسم دیگه دستامو نگیری نگیری

دانلود آهنگ های سیامک عباسی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سیامک عباسی بنام ترس با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی