ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ شیدایی از حامد همایون با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hamed Homayoun-Sheydaei

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام شیدایی Hamed Homayoun Sheydaei


متن آهنگ حامد همایون شیدایی

ای جان قلب منه عاشق آشفته مرنجان ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان دلبرو جان جان جان جان جان جان متربا وای وای وای وای وای وای وای های من هی هی هی هی هی هی هوی من های های های های های های +++++++ یا رب به سمت من یارم روانه کن صبرم به سر رسیده با من بگو بگو از راض قلب او رنگ از رخم پریده وای از شبی که بی یادش سحر شود هرگز چنین نباشد با تار گیسویش دامی به وسعتم بر قامتم تنیده دلبرو جان جان جان جان جان جان متربا وای وای وای وای وای وای وای های من هی هی هی هی هی هی هوی من های های های های های های +++++++ ای جان قلب منه عاشق آشفته مرنجان ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان دلبرو جان جان جان جان جان جان متربا وای وای وای وای وای وای وای های من هی هی هی هی هی هی هوی من های های های های های های

دانلود آهنگ های حامد همایون از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون بنام شیدایی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی