ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ از رو نمیرم از حسین قربانپور با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hossein Ghorbanpour-Az Roo Nemiram

ترانه : شیما سامانفر ، آهنگ : امین کاوه , دکلمه: مریم حیدرزاده

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور به نام از رو نمیرم Hossein Ghorbanpour Az Roo Nemiram


متن آهنگ حسین قربانپور از رو نمیرم 

گفتی که دوسم نداری باز تو خوش باوری گیرم کی میخوام از پا بیفتم من چرا از رو نمیرم میدونی چقدر کنارت گریه کردم مخفیانه واسه حال بد چشمات جز خودم کی نگرانه حتی یک بار خالی از تو خودمو معنی نکردم هیچ وقت اندازه ی امشب حس نا امنی نکردم چرا اونی که دل من آرزو کرده نمیشی نگو که خودت نمیخوای که براورده نمیشی ++++++++ قلب عاشقم تا تورا انتخاب کرد انقلاب کرد ++++++++ بعد رفتنت نمردم ولی زندگی نکردم بی هدف تر از همیشه به اتاقم برمیکردم از قراری که بهم خورد حرفای تو زیرو رو شد زندگی واقعیم رفت خاطره بافیم شروع شد حتی یک بار خالی از تو خودمو معنی نکردم هیچ وقت اندازه ی امشب حس نا امنی نکردم چرا اونی که دل من آرزو کرده نمیشی نگو که خودت نمیخوای که براورده نمیشی +++++++ یادم باشد این بار که به دیدنت آمدم فراموش کنم برگردم یادم باشد این بار که به دیدنت آمدم فراموش کنم برگردم

دانلود آهنگ های حسین قربانپور از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین قربانپور بنام از رو نمیرم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی