ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ نمیری از ذهنم بیرون از امو باند با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Emo Band-Nemiri Az Zehnam Biroon

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام نمیری از ذهنم بیرون Emo Band Nemiri Az Zehnam Biroun


متن آهنگ امو باند نمیری از ذهنم بیرون

نمیری از دهنم بیرون نمیری از دهنم بیرون فرقی نداره هرجا که باشم توی خونه یا که توی خیابون نمیری از ذهنم بیرون با اینکه اینو میدونم داری خوش میگذرونی یه جایی با اون نمیری از دهنم بیرون +++++ تازگیا اینو فهمیدم تو به من علاقه ای نداشتی اصلا دیگه از همه چی خستم تو هم اضافه شدی به اونایی که همیشه دل منو شکستن دیگه از همه چی خستم از خودم از تو خستم چشمامو رو عشقت بستم بدون تمومه هرچی که بین ما بوده خیلی سخته و واسم زوده که تورو پاک کنم از یادم بدون که دیگه از دست دادی همه چیتو کاری نداره با تویه که بی تو میگذره روزای این آدم ++++++ حالا دیگه اینو فهمیدم که تو به من علاقه ای نداشتی اصلا دیگه از همه چی خستم تو هم اضافه شدی به اونایی که همیشه دل منو شکستن دیگه از همه چی خستم از خودم از تو خستم چشمامو رو عشقت بستم بدون تمومه هرچی که بین ما بوده خیلی سخته و واسم زوده که تورو پاک کنم از یادم بدون که دیگه از دست دادی همه چیتو کاری نداره با تویه که بی تو میگذره روزای این آدم

دانلود آهنگ های امو باند از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امو باند بنام نمیری از ذهنم بیرون با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی