ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ هنوز اسمت آویزه این گردنه از یاسین غلامی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Yasin Gholami-Hanooz Esmet Avize In Gardane

Lyrics : Fatemeh Hoseini – Arrangement : Dj Abed – Music : Yasin Gholami – Mix & Mastering : Dj Abed

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام هنوز اسمت آویزه این گردنه Yasin Gholami Hanooz Esmet Avize In Gardane


متن آهنگ یاسین غلامی هنوز اسمت آویزه این گردنه

یه حسی بهم میگه میبینمت مثل روز اول صدام میزنی میگی بیقراریم به آخر رسید نمیخوای از این خسته دل بکنی یه حسی بهم میگه غرق منی نمیتونی از عشق دل بکنی توهم مثل من تو همه لحظه هات تو بارون کنارم قدم میزنی منو با خودم اینجا تنهام نزار از این زندگی بی تو دست میکشم نفس هامو بی تو رها میکنم من این عطر مرگو نفس میکشم هنوز اسمت آویزه این گردنه خودت این عذابو برام ساختی هنوزم شبا بی تو دلواپسم تو بدجور به این عاشقی باختی +++++++++ یه حسی بهم میگه میبینمت مثل روز اول صدام میزنی میگی بیقراریم به آخر رسید نمیخوای از این خسته دل بکنی کنارت شبا غرق آرامشم نزار بی تو از زندگی خسته شم میترسم که حتی تو این لحظه ها چشام قد یه ثانیه بسته شن نزار بی تو از زندگی خسته شم منو با خودم اینجا تنهام نزار از این زندگی بی تو دست میکشم نفس هامو بی تو رها میکنم من این عطر مرگو نفس میکشم هنوز اسمت آویزه این گردنه خودت این عذابو برام ساختی هنوزم شبا بی تو دلواپسم تو بدجور به این عاشقی باختی

دانلود آهنگ های یاسین غلامی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یاسین غلامی بنام هنوز اسمت آویزه این گردنه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی