ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بگذریم از شهاب مظفری و آرمان و مهرزاد با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Shahab Mozaffari Ft bMehrzad And Arman-Begzarim

دانلود آهنگ جدید آرمان و مهرزاد و شهاب مظفری به نام بگذریم Mehrzad Amirkhani Begzarim Ft Arman Emami And Shahab Mozaffari


متن آهنگ شهاب مظفری و آرمان و مهرزاد بگذریم

شکستم حقیقتو بخوای تو باعثش شدی یکی رو دیدی راحت عاشقش شدی رفتی بی خیال بگذریم چطوری ندیدمت دیگه من از همون روزا همون روزای گریه های بی صدا با فکرای محال بگذریم بگذریم از خاطراته موندگار من بگذریم از زندگی گریه دار من بگذریم از فصل زرد بی بهار من بگذریم بگذریم راحت فروختی حس قلبتو بگذریم دیگه چه فایده چی بگم به تو اومدم تو عاشقی به اعتبار تو بگذریم +++++++ سفید شد موهای من دو روزه بعد رفتنت نفس کشیدمت تو عطر پرهنت خیلی سخت گذشت بگذریم بریدم کسی نبود بگم چیا کشیدمو کسی نبود بفهمه این همه غمو دیره وقت گذشت بگذریم بگذریم از هرچی ضربه تو به من زدی بگذریم تو بد شدی و گفتی تو بدی راستی چی شد چرا دوباره پیشم اومدی بگذریم بگذریم قلبی نمونده توی سینمو اشک راه نمیده صورتتو خوب ببنمو یادم نرفته تو شکستی قلب سادمو بگذریم ++++++++ نگفتم زمین میچرخه دیدی میرسیم به هم یادت میاد چجوری عاشقت شدم هنوز دیوونتم بگذریم عزیزم تو حرف بزن صداتو بشنوم یکم یه زخم کهنه از تو مونده رو دلم نذار بازم بگم بگذریم بگذریم از عکس تو که تو اتاقمه بگذریم از دردایی که گفتی حقمه من سرنوشتم اینجوریه قسمتم غمه بگذریم بگذریم از پرسه های کوچه های سرد بگذریم دیدن نداره گریه های مرد بگذریم که عشق تو با زندگیم چه کرد بگذریم از عکس تو که تو اتاقمه بگذریم از دردایی که گفتی حقمه من سرنوشتم اینجوریه قسمتم غمه بگذریم بگذریم از پرسه های کوچه های سرد بگذریم دیدن نداره گریه های مرد بگذریم که عشق تو با زندگیم چه کرد بگذریم

دانلود آهنگ های شهاب مظفری و آرمان و مهرزاد از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب مظفری و آرمان و مهرزاد بنام بگذریم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی