ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ عکس دوتایی از حامد برادران با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hamed Baradaran-Akse 2 Tayi

ترانه سرا: عاطفه حبیبی / اهنگ ساز: حامد برادران / گیتار: فرشید ادهمی

دانلود آهنگ جدید حامد برادران به نام عکس دوتایی Hamed Baradaran Akse Dotaei


متن آهنگ حامد برادران عکس دوتایی

کی مثه تو دلمو شکست رو دلم رو هرچی که هست بگو مثه تو کی چشماشو بست بگو کی مثه منه که بمیره برات تورو جوری که تو هستی بخواد شده دیوونه ی خاطره هات چجوری قید این عشقو زدی چجوری بد شدنو بلدی حالا که دل بستم تو میخوای بری جواب دلم رو ندی میبینی غم تو چشامه نرو هنوزم عطرتو بامه نرو میدونی بی تو نمیشه بمون همه چی خاطره میشه نرو این تنهایی منو دیوونه کرده کجایی تو هنوز توی خاطره هایی مثل عکس های خوب دوتایی برگردی پشت منی که بدون تو اشکاش داره میریزه گوشه ی چشماش مثل اون روزا عاشق من باش ++++++++ یادت نیست میدونم دیگه اسم منو نداری دیگه حس به منو هرچی که بود رفتی و دل کندی چه زود واست آسونه ولی واسه من ساده نبود چجوری قید این عشقو زدی چجوری سخاموزیک بد شدنو بلدی حالا که دل بستم تو میخوای بری جواب دلم رو ندی میبینی غم تو چشامه نرو هنوزم عطرتو بامه نرو میدونی بی تو نمیشه بمون همه چی خاطره میشه نرو این تنهایی منو دیوونه کرده کجایی تو هنوز توی خاطره هایی مثل عکس های خوب دوتایی برگردی پشت منی که بدون تو اشکاش داره میریزه گوشه ی چشماش مثل اون روزا عاشق من باش

دانلود آهنگ های حامد برادران از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد برادران بنام عکس دوتایی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی