ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ امروزی ها از علی اکبر قلیچ با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ali Akbar Ghelich-Emrouziha

تنظیم : هومن آزما , موزیک : علی اکبر قلیچ , ترانه : سعید پاشازاده

دانلود آهنگ جدید علی اکبر قلیچ به نام امروزی ها Ali Akbar Ghelich Emrouziha


متن آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها

آیندم روشن میشه تو بگی میشه حتما میشه خدا رو شکر خدا رو شکر حس خوب دنیامی تو امید فردا هامی خدا رو شکر خدا رو شکر خوشبختی یعنی فوق العاده دوست دارم خوشبختی یعنی زندگیمو به تو بسپارم خوشبختی یعنی یه لبخند طولانی اسم این احساسو عشق میزارم شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو سمت تو ++++++++ وقتی زیر بارونم آروم آروم میخوانم خدا رو شکر خدا رو شکر هرچی خسته تر میشم به تو وابسته تر میشم خدا رو شکر خدا رو شکر خوشبختی یعنی فوق العاده دوست دارم خوشبختی یعنی زندگیمو به تو بسپارم خوشبختی یعنی یه لبخند طولانی اسم این احساسو عشق میزارم شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو سمت تو خدایا شکر

دانلود آهنگ های علی اکبر قلیچ از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی اکبر قلیچ بنام امروزی ها با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی