ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ ناتموم از فریدون آسرایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Fereydoun Asraei-Na Tamoom

Lyric : Hamidreza Samadi – Music : Babak Zarrin – Arrangement : Babak Zarrin – Mix & Mastering : Milad Farhoudi

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام ناتموم Fereydoun Asraei Na Tmoom


متن آهنگ فریدون آسرایی ناتموم

ای زلال آبی بی انتها منو تو آینه هات نشون بده تو هراس تلخ این ثانیه ها به دل خسته ی من امون بده ای که معصومی مثل گلای یاس با خودت منو به قصه ها ببر دستامو بگیر از این دلهره ها منو تا نزدیکی خدا ببر تو که باشی همه دنیا پره عشقه پره نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره تو که باشی همه دنیا پره عشقه پره نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره ++++++++ بیا تا به بودنت تکیه کنم هنوزم کوه غرور من تویی من تموم دردمو با تو میگم هنوزم سنگ صبور من تویی بیا تا این همه شعر ناتموم با نگاه عاشقت ترانه شه خونه با بودن تو به شوق تو پره لحظه های عاشقانه شه تو که باشی همه دنیا پره عشقه پره نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره تو که باشی همه دنیا پره عشقه پره نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره

دانلود آهنگ های فریدون آسرایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فریدون آسرایی بنام ناتموم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی