ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ جاده ای که ساخته بودم از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-Jaddehi Ke Sakhteh Boudam

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام جاده ای که ساخته بودم Ehsan Khajeh Amiri 30 Salegi1


متن آهنگ احسان خواجه امیری جاده ای که ساخته بودم

واسه اینکه بشه بی تو یه کم آروم بگیرم به جاهایی که با تو خاطره دارم نمیرم عطر دلخواهتو هرجا به مشامم میخوره همه ی وجودمو میگیره حس دلهره اونی که دنیاش بودم رفتو دیگه برنگشت جاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشت شکل یه سایه میون غربت یه منظرم وقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرم اونی که دنیاش بودم رفتو دیگه برنگشت جاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشت شکل یه سایه میون غربت یه منظرم وقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرم ++++++ اون روزامون کجا رفت غرق کدوم رویا شدی رفتی اما من همونجام که ازهم جدا شدیم تو نمیری از خیالم رو به هر چشمی بشینم توی هر حالی که بشم روبه روم تو رو میبینم اونی که دنیاش بودم رفتو دیگه برنگشت جاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشت شکل یه سایه میون غربت یه منظرم وقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرم اونی که دنیاش بودم رفتو دیگه برنگشت جاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشت شکل یه سایه میون غربت یه منظرم وقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرم

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام جاده ای که ساخته بودم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی