ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بی تفاوت از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-Bi Tafavot

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بی تفاوت Ehsan Khajeh Amiri 30 Salegi1


متن آهنگ احسان خواجه امیری بی تفاوت 

من به دنیای تو وابسته شدم حس وابستگی عاشقو درد پی یک معجزه بودم تو خودم خنده های تو برام معجزه کرد قبل تو با خودمم بد بودم دور کردی منو از اون عادت چی به من میرسه از قلب تو که پیش تو عاطفه دارم به خودم به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته +++++++ تو نگاهت یه حادثه بود توی چشمت زمینو زمان تو ی چیزی تو جاذبه که به سازت برقصه جهان منو عادت بده به خودت که به ترک خودم برسم تور باید بفهمه دلم که به ترک خودم برسم به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام بی تفاوت با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی