ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بعد تو از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-Bade To

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بعد تو Ehsan Khajeh Amiri 30 Salegi1


متن آهنگ احسان خواجه امیری بعد تو

بعد تو هوای هر روز من غریبیه حال پاییزو داره بعد تو محاله بارون یه ریز تمام شب تو اتاقم نباره گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست باشه قطع کردم اما حقم این زندگی نیست گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست باشه قطع کردم اما حقم این زندگی نیست +++++++ زده روزای بی تو زرده احساس عشقت بشکن این بغض سختو گریه میراث عشقه گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست باشه قطع کردم اما حقم این زندگی نیست گریه ی هر شب من بی تو دیوونگی نیست باشه بد بودم اما حقم این زندگی نیست گریه ی هر شب من از رو دیوونگی نیست باشه من بد ولی این حقم از زندگی نیست

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام بعد تو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی