ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ تو بی رحمی از افشین فولادی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Afshin Fouladi-To Bi Rahmi

دانلود آهنگ جدید افشین فولادی به نام تو بی رحمی Afshin Fouladi To Bi Rahmi

متن آهنگ افشین فولادی تو بی رحمی

تو که از پیش من میری داری دنیامو میگیری دچار حس تردیدی داری به کی دروغ میگی تو این روزای تکراری دلم با یاد تو سر کرد میدونی بی تو میمیرم تا فرصت هست بیا برگرد عشقت یه جورایی منو سوزوند از خودم روند شاید اصلا عشق نبود این رابطه واسه ما زودم بود ولی بازم هرچی بود هرچی گذشت هرکاری کردم هرجا رفتم فکر میکردم اون چشای وحشیت هنوز زومن روم ++++++ تو بی رحمی نمیبینی دچار دردو تشویشم درست وقتی داری میری دارم من عاشقت میشم دلم میخواد که برگردی غرورت راهو سد کرده دارم از غصه میمیرم خدایا بگو برگرده ++++++ گفتم سرم هردم همه لحظه هام غرقم از اولشم که انگاری از اولشم رو راست نبودی میخواستی که من ازت زده شم هی نگو به من زودتر کات یادت نره که من سوختم پات همون عشقتم که تو سختیا بود همرات

دانلود آهنگ های افشین فولادی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای افشین فولادی بنام تو بی رحمی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی