ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام بی استرس

Music Ali Abdolmaleki Called Bi Esteres

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام بی استرس Ali Abdolmaleki Bi Esteres

Lyrics : Ali Abdolmaleki – Arrangement : Mohmmad Reza Rahnama – Music : Ali Abdolmaleki – Mix & Mastering : Arash Pakzad


برو به زندگیت برس بی استرس منم با خاطراتمون میرم تو حس

برو باهاش قدم بزن بی خیال من برو و فکرشم نکن چیه حال من

بیخیال من بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرس

دل واپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرس

لذت ببر از تموم زندگیت حتی بدون من بدون عشق بچگیت

من حاظرم بمیرمو تو زندگی کن برو پا بذار رو عشقو وابستگی

کی گفته که عشق آخرش رسیدنه شاید که قسمت منو تو ندیدنه

شاید خدا میخواد که راهمون جدا بشه عشق من به تو مثل پرستیدنه


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی