ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ماه من از بنیامین ولی نژاد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد به نام ماه من

Download New Music By Benyamin Valinezhad Called Mahe Man

دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد به نام ماه من Benyamin Valinezhad Mahe Man

Lyrics : Anahita Norouzi – Arrangement : Benyamin Valibezhad – Music : Vahid Parsa – Mix & Masterig : Benyamin Valibezhad

دانلود آهنگ ماه من با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بنیامین ولی نژاد ماه من

شبا با قرص میخوابم کجایی قرص ماه من بهت بدجور وابستم بگو چیه گناه من
بگو چیه گناه من که وضع زندگیم اینه چشامو گریه دادی و تورو دیگه نمی بینه
شبا کی ماه من باشه درست وقتای بی خوابی چجوری اینقدر راحت یه جای دیگه می خوابی
شبا کی ماه من باشه بگه بهم همه حرفاشو برام اینقدر مهم باشه که بشمارم نفس هاشو
دل تو به یکی قرصه و میگی دوستش داری به احساس تو بدبینم تو اونم تنها میزاری
دلم آغوشت رو میخواد عزیز من بیا برگرد بهت فرصت دادم اما زمان حالم رو بدتر کرد
شبا کی ماه من باشه درست وقتای بی خوابی چجوری اینقدر راحت یه جای دیگه می خوابی
شبا کی ماه من باشه بگه بهم همه حرفاشو برام اینقدر مهم باشه که بشمارم نفس هاشو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین ولی نژاد بنام ماه من با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ ماه من از بنیامین ولی نژاد


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی