ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رابطه از علی ستوده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام رابطه

Download New Music By Ali Sotoodeh Called Rabeteh

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام رابطه Ali Sotoodeh Rabeteh

ترانه سرا : بهزاد بختیاری و سینا سوری / آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

دانلود آهنگ رابطه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ علی ستوده رابطه

بهم حس بدی میده یه لحضه بی تو سر کردن

من از اینجا نمیرم تا آزوایه خوب برگردن

من از اینجا نمیرم تا بفهمم که چرا سردی

مهم نیست که کجا رفتی مهم اینه که برگردی

رو حرفات خیلی فکر کردم

یه چیزای رو فهمدیم تو این رابطه چی بود

که من هرگز نمیدیدم

حالا باید یه کاری کرد یه چیزای رو حلش کرد

دو تا خط موازی رو میشه با عشق وصلش کرد

چشام بی تو نمیخوابه شبا تا صبح بیدارن

همه دنیام به هم ریخته فقط سرگرم سیگارم

رو حرفات خیلی فکر کردم

یه چیزای رو فهمدیم تو این رابطه چی بود

که من هرگز نمیدیدم

حالا باید یه کاری کرد یه چیزای رو حلش کرد

دو تا خط موازی رو میشه با عشق وصلش کرد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی ستوده بنام رابطه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ رابطه از علی ستوده


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی