ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ توقع از حمید عسکری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام توقع از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamid Askari Called Tavagho

از آلبوم دیوونه وار حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام توقع Hamid Askari %E2%80%93 Divone Var

دانلود آهنگ توقع با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ حمید عسکری توقع

من که تو دلم بجز تو واسه هیچی جا ندارم

جای خالیتو عزیزم کجای دلم بزارم

نکنه توقع داری باورم شه داری میری

تصمیمت جدیه اما حالمو شوخی میگیری

کم واست غصه نخوردم کم واسه تو جوون نکندم

نکنه توقع داری توی این لحظه بخندم

تو که می گقتی تموم ادما دیوونه هاتن

حالا این واسم سواله این همه ادم چرا من

بگو کجای این احساس باید دنبال تو باشم

بگو کجای تنهایی بگو کجای دلتنگی

داره پشت سر هم اشک همش میاد روی گونه ام

چقد طوفانیه امشب ببین دریای دلتنگی

کم واست غصه نخوردم کم واسه تو جوون نکندم

نکنه توقع داری توی این لحظه بخندم

تو که می گقتی تموم ادما دیوونه هاتن

حالا این واسم سواله این همه ادم چرا من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید عسکری بنام توقع با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ توقع از حمید عسکری


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی