ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اصرار از حمید عسکری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام اصرار از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamid Askari Called Esrar

از آلبوم دیوونه وار حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام اصرار Hamid Askari %E2%80%93 Divone Var

دانلود آهنگ اسرار با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ حمید عسکری اصرار

هیچ احساسی به اصرارم نداری تو کاری غیر انکارم نداری

شاید که انتخابت اشتباه بود که هیچ میلی به تکرارم نداری

یکی دست تو رو اونجا گرفته دلم اندازه دنیا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

برای من سواله این همه اشک چجوری توی چشمام جا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

دیگه کاری به این دنیا ندارم تو وقتی کاری به کارم نداری

مهم نیست منو اصلا نفهمی تو احساسی که من دارم نداری

یکی دست تو رو اونجا گرفته دلم اندازه دنیا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

برای من سواله این همه اشک چجوری توی چشمام جا گرفته

همه میگن یکم فکر خودت باش دل من از همین حرفا گرفته

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید عسکری بنام اصرار با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ اصرار از حمید عسکری


دانلود باکس


  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی