ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ این روزها از سهیل کوشا با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سهیل کوشا به نام این روزها از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Soheil Koosha Called In Roozha

دانلود آهنگ جدید سهیل کوشا به نام این روزها Soheil Koosha Called In Roozha

دانلود آهنگ این روزها با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ سهیل کوشا این روزها
من به تو دل سپردم ولی اشتباه بود
آ تو دیگه یادتم نیست چه حسی بین ما بود
تو دیگه دوستم نداری این رو خوب میدونم
من خوش خیال هنوزم عاشقت می مونم
سخته اون که زندگیته تورو جا بزاره
حس کنی باهات غریبست یه عمره آزگاره
چشماش رو به روت ببنده ندونه کجایی
وای چقدر دلم گرفته تلخ بی وفایی
تو همیشه خنده دیدی تنها گریه کردم
نیستی که مثل قدیما دور تو بگردم
کاش میشد منو از حالت بی خبر نزاری
دلخوشی برام نمونده تو کجای کاری
این روزها همش دلگیرم
فقط تنهایی شده تقدیرم
مهم نیست واست نباشم پیشت
مهم نیست واست دارم میمیرم
این رسمش نبود عشق من
تورو میخواستم نموندی پیشم
همش پاییزه غمم لبریزه
نزار بارونی نزار ابری شم
تو همیشه خنده دیدی تنها گریه کردم
نیستی که مثل قدیما دور تو بگردم
کاش میشد منو از حالت بی خبر نزاری
دلخوشی برام نمونده تو کجای کاری

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سهیل کوشا بنام این روزها با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ این روزها از سهیل کوشا


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی