ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سلطان قلبم از رضا صادقی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام سلطان قلبم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Reza Sadeghi Called Soltane Ghalbam

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام سلطان قلبم Reza Sadeghi Soltane Ghalbam

دانلود آهنگ سلطان قلبم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ رضا صادقی سلطان قلبم
یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو
یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن
یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو
یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن
از یاد نبر خاطرات منو مثل فیلماس قصه ی من و تو
از یاد نبر خاطرات منو خیلی ساله عاشقم همیشه
عاشقی که قدیمی نمیشه خیلی ساله عاشقم همیشه سلطان قلبم
سلطان قلبم میشی پیش تو فردین میشم
رویای بچگیمو تو چشم نازت میبینم
دروازه ها رو بشکن بی تو توی آتیشم
پشت همه پنجره ها چشم به راهت میشینم
سلطان قلبم هنوزم تو هستی یک عمره توی دل من نشستی
مرز همه رویاهامو شکستی سلطان قلبم
سلطان قلبم کجایی کجایی باید به فتح دل من بیایی
مردم دیگه توی این بی صدایی سلطان قلبم
یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو
یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن
یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو
یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی بنام سلطان قلبم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ سلطان قلبم از رضا صادقی

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی