ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بادبادک از سینا حجازی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام بادبادک از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Sina Hejazi Called Badbadak

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ بادبادک از سینا حجازی Sina Hejazi Called Badbadak

دانلود آهنگ بادبادک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ سینا حجازی بادبادک
من ساده ام یا تو نگاه کن دنیا تو
تو غمگینی من شادم فرق من اینه با تو
ساده مو دلداده دارم خون ِ دلمو میخورم
زیاد نیست اما دارم نون ِ دلمو میخورم

من عاشق دنیاممو تو عاشق دنیا
من تو تنهاییم شادم تو تو شادیات تنها
بارون که میباره تو فکر چترتی
بارون که میباره من تو فکر گنجیشکام

خانم آقا این بار میشه من توی بازی شما نباشم
دنیای کوچیک واسه آدم بزرگا من دلم میخواد یه بچه باشم
مثل یه بچه که سر به هواست دنبال بازی بادبادکاست
یه بچه که دلش مثل بادبادکه نخ ِ بادبادکش دست خداس

من ساده ام یا تو نگاه کن دنیا تو
تو غمگینی من شادم فرق من اینه با تو
ساده مو دلداده دارم خون ِ دلمو میخورم
زیاد نیست اما دارم نون ِ دلمو میخورم

من عاشق دنیاممو تو عاشق دنیا
من تو تنهاییم شادم تو تو شادیات تنها
بارون که میباره تو فکر چترتی
بارون که میباره من تو فکر گنجیشکام

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سینا حجازی بنام بادبادک با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ بادبادک از سینا حجازی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی