ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ای کاش از عماد طالب زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام ای کاش از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Emad Talebzadeh Called Ey Kash

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ ای کاش از عماد طالب زاده Emad Talebzadeh Called Ey Kash

ترانه و آهنگسازی: امیرعلی بهادری ؛ تنظیم: زانیار خسروی

دانلود آهنگ ای کاش با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ عماد طالب زاده ای کاش
نگاه نکن به ساعتت نگو که وقت رفتنه
چطور دلت دلش میاد از عشق من دل بکنه
میخوام تو این دقیقه ها فقط به تو نگاه کنم
به خاطر موندنت چقدر خدا خدا کنم
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم
بدون تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
دلگیرم وقتی نیستی
نزدیکه رفتن تو نزدیکه مردن من
تصویر دور شدنت غصه خوردن من
تو بری پر میشه دنیام از تنهایی
زندگی اینجا هست تا وقتی اینجایی
کی میتونه جای خالیتو بگیره
از توی قلبم عشقت نمیره
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم
بدون تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
دلگیرم وقتی نیستی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد طالب زاده بنام ای کاش با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ ای کاش از عماد طالب زاده

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی