ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ زیر بارون از مهدی منافی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی منافی به نام زیر بارون از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mehdi Manafi Called Zire Baroon

نفر اول فینال مردمی برنامه شب کوک

دانلود آهنگ جدید مهدی منافی به نام زیر بارون Mehdi Manafi Zire Baroon

آهنگساز : مهدی منافی – تنظیم کننده : مهدی منافی

دانلود آهنگ زیر بارون با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مهدی منافی زیر بارون
باز به یاد تو اومدم من زیر بازون
لحظه به لحظه تو فکر تو خیابون
قدم میزنم شاید من بشم آروم
وای هرجا که میرم اسم تورو میارم
جس میکنم تورو هرجا کنارم
بی تو میسوزم و ی بی قرارم
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عاشقتم پیشم بمونم
باااااز
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عاشقتم پیشم بمون
فکر نبودنت منو بدجوری آزارم میده
درگیره رویات که میشم
زندگیمو یادم میره
دنیای این روزای من همش پر از دلتگیه
بااااز
هیچوقت نفهمیدم کجا
چجوری عاشقت شدم
بخاطر داشتن تو به هر دری که بگی زدم
ایندفعه باورم کنی تا آخر راه اومدم باااااز
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عشقاتم پیشم بمون
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عشقاتم پیشم بمون

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی منافی بنام زیر بارون با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ زیر بارون از مهدی منافی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی